Rozszerz
zasięg Wi-Fi
na cały dom!

Ściany i stropy pochłaniają znaczną część sygnału Wi-Fi ograniczając tym samym zasięg sieci.
Oznacza to znaczne obniżenie prędkości Internetu, gdy jesteś z dala od routera.

Rozwiązaniem tego problemu jest usługa WOW-Fi!

Co otrzymujesz?

W ramach usługi dostarczmy Ci potrzebną ilość dodatkowych routerów Wi-Fi Mesh, które zainstalujesz w pomieszczeniach gdzie dotychczas korzystanie z sieci Wi-Fi było utrudnione.

Oferowany model urządzenia to Huawei K562 lub K572, który wspiera nowoczesne standardy łączności bezprzewodowej.

Jak to działa?

Standard Wi-Fi Mesh pozwala na wzajemne połączenie kilku routerów tworząc tym samym jedną sieć Wi-Fi pokrywającą większy obszar.

W rezultacie, gdy poruszasz się np. ze swoim smartfonem lub laptopem po domu automatycznie przełączasz się między routerami. To wszystko odbywa się w sposób płynny i bez przerywania transmisji.

Router Mesh to nie jest repeater ani wzmacniacz sygnału, tylko pełnoprawny Punkt Dostępowy Wi-Fi.

Jak to podłączyć?

Dla osiągnięcia maksymalnej prędkości, jakości i zasięgu, zawsze rekomendowaną metodą podłączenia dodatkowych routerów Wi-Fi Mesh jest połączenie przewodowe do Twojego głównego routera światłowodowego.

W przypadku, gdy nie dysponujesz okablowaniem w odpowiednich miejscach, istnieje możliwość, aby urządzenia komunikowały się ze sobą bezprzewodowo.
W takich okolicznościach istotne jest miejsce instalacji urządzeń, tak aby nie znajdowały się zbyt daleko od siebie, gdyż wtedy siła odbieranego sygnału będzie zbyt niska.

Ile routerów potrzebujesz?

W domu lub dużym mieszkaniu zazwyczaj sprawdzi się jeden lub dwa dodatkowe routery.

Jeśli posiadasz router Huawei z funkcją Wi-Fi (np. EG8145X6 / EG8145B7N), możesz go wykorzystać jako element systemu Wi-Fi Mesh.

Ile to kosztuje?

Opłata miesięczna wynosi tylko 19 zł.
Sprzęt do WOW-Fi udostępniamy w dzierżawie, z której można zrezygnować w każdej chwili.
Jednorazowa aktywacja 49 zł.

Potrzebujesz szczegółowych informacji o usłudze WOW-Fi lub chcesz złożyć zamówienie?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które udzieli Ci pełnych informacji dotyczących dostępnych rozwiązań, warunków współpracy oraz terminów realizacji.

Jeśli masz pytania techniczne lub wymagasz konsultacji w zakresie instalacji, konfiguracji lub serwisu – nasz Dział Techniczny pozostaje do Twojej dyspozycji.
Zadbamy o to, by wszystko działało sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami.

Zadzwoń, napisz lub skorzystaj z formularza kontaktowego – odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Kontakt

Sprawdź czy jesteś
w zasięgu naszych usług

Pokaż mapę